Osnivanje otvaranje firme DOO u Beogradu, u Srbiji, u Agenciji za privredne registre APR-u su deo usluga koje BEOECC nudi. U nastavku je naša ponuda sa 3 opcije za osnivanje DOO u APR-u + dodatne usluge (otvaranje računa u banci, upis stvarnih vlasnika, upis DOO u nadležni arhiv, dobijanje elektronskog potpisa za direktora ili osnivača i dr.).
Ponuda za osnivanje DOO u Beogradu
Opcija 1.
Osnivanje firme DOO e-Registracijom u APR-u u Beogradu i Srbiji
Naše usluge 7.990 dinara
APR taksa za osnivanje DOO e-Registracijom iznosi 4.500 dinara
Šta mi radimo?
Mi priprememo potrebnu dokumentaciju: eRegistracionu prijavu i Osnivački akt. Vi potpisujete navedeno elektronskim sertifikatom. Pružamo Vam tehničku podršku kod otvaranja naloga u APR-u i potpisivanja eSertifikatom.
Opcija 2.
Osnivanje firme DOO u APR-u u Beogradu i Srbiji
(bez podrške na terenu)
Naše usluge 5.990 dinara
APR taksa za osnivanje DOO iznosi 4.900 dinara + 1.000,00 dinara za objavu osnivačkog akta.
Taksa za overu Osnivačkog akta i druge dokumentacije zavisi od broja potpisa koji se overavaju i broja dokumenata.
Napomena: Overa kod notara iznosi 360,00 dinara po 1 potpisu po 1 primerku na dan 10.10.2022..
Šta mi radimo?
Mi pripremamo APR registracionu prijavu i Odluku o osnivanju i sve Vam šaljemo putem emaila. Dobijate uputstva od nas za dalje korake: za overu dokumentacije kod notara i podnošenje APR Registracione prijave sa potrebnom dokumentacijom – prilozima.
Opcija 3.
Osnivanje firme DOO u APR-u u Beogradu
(sa podrškom na terenu + štampanje svih potrebnih dokumenata za overu)
Naše usluge 10.200 dinara
APR taksa za osnivanje DOO iznosi 4.900 dinara + 1.000,00 dinara za objavu osnivačkog akta.
Taksa za overu Osnivačkog akta i druge dokumentacije je data u prethodnoj napomeni.
Šta mi radimo?
Mi pripremamo i štampamo svu potrebnu dokumentaciju za overu i prisustvujemo overi. Takođe, pripremamo i podnosimo APR zahtev (registracionu prijavu) sa potrebnom dokumentacijom APR-u. Obaveštavamo Vas o statusu registracije osnivanja DOO u APR-u i upućujemo Vas na dalje korake.
Šta je uključeno u našu uslugu osnivanja DOO u APR-u
- savetovanje o najprikladnijoj pravnoj formi, šifri delatnosti i slično:
- najčešća nedoumica klijenata je da li započeti poslovanje kao preduzetnik (PR) ili firma (DOO);
- koju šifru delatnosti odabrati ako će DOO obaljati više delatnosti.
- priprema i podnošenje standardne ili e-prijave za registraciju DOO u Agenciji za privredne registre (APR):
- za podnošenje e-prijave APR prijave za osnivanje DOO potrebno je da osnivači i direktor poseduju e-potpis;
- za podnošenje standardne APR prijave za osnivanje DOO potrebno je da direktor poseduje e-potpis;
- možemo Vam pomoći oko dobijanja e-potpisa – ovo spada u dodatne usluge (vidi u nastavku objašnjenje);
- priprema pravnog akta o osnivanju DOO (Odluka o osnivanju ako je 1 osnivač ili Ugovor o osnivanju ako je više osnivača):
- priprema ostalih dokumenata za overu (OP obrazac, Punomoćje ako želite da mi završimo sve u Vaše ime i drugo).
Dodatne usluge za osnivanje otvaranje firme DOO
Cena kompletne usluge za osnivanje otvaranje firme DOO u Beogradu (osnivanje u APR-u + otvaranje računa u banci + upis stvarnih vlasnika i dr.) zavisi od broja i vrste odabranih dodatnih usluga za osnivanje DOO. Predlog dodatnih usluga:
-
upis stvarnih vlasnika u Centralnoj evidenciji:
- rok za upis stvarnih vlasnika u Registar je 15 dana od datuma registracije DOO;
- prijavu potpisuje direktor e-potpisom na portalu Centralnog registra;
- mi pripremamo e-prijavu i šaljemo Vam link preko kojeg vršite potpisivanje;
- po potrebi pripremamo dokumentaciju o stvarnim vlasnicima (koja je zakonom propisana);
- Cena za upis 1 osnivača = 1 stvarnog vlasnika – 2.990,00 dinara.
-
otvaranje računa u banci (opciono):
- možemo da budemo sa Vama u banci prilikom otvaranja računa – mi pripremamo svu dokumentaciju koju je potrebno priložiti banci;
- postupak otvaranja računa u banci možemo završiti i bez Vašeg prisustva uz overeno punomoćje;
- možemo Vam obezbediti online podršku (slanje potrebne dokumentaciije banci putem email-a);
-
priprema i podnošenje dokumentacije za dobijanje e-potpisa tj. kvalifikovanog elektronskog sertifikata:
- za eRegistraciju DOO potrebno je da osnivač poseduje elektronski sertifikat (e-Potpis);
- potrebno je da direktor DOO poseduje e-potpis, bilo da se registracija DOO u APR-u vrši standardno ili elektronski;
- Elektronski potpis izdaju Halcom, PKS, POŠTA, MUP (besplatno) i E-SMART SYSTEMS.
-
upis DOO u registar nadležnog arhiva:
- rok za upis u nadležni registar arhiva je 30 dana od datuma registracije DOO;
- mi pripremamo prijavu i dostavljamo Vam je na potpis;
- podnosimo prijavu nadležnom arhivu.
-
administrativni asistent u finansijama, računovodstvu ili pravnom sektoru:
- dok ne krenete sa poslom, i ne angažujete lice koje će se baviti tim delom poslova u Vašoj kompaniji,
- ili na duži period ukoliko Vam ova varijanta saradnje više odgovara.
- Cena usluge je 750,00 EUR mesečno (88.500,00 dinara) ili po dogovoru.
* * *
Poslovi kod osnivanja DOO koje obavlja računovođa
Savetujemo Vas da pre ili u toku otvaranja / osnivanja firme DOO nađete računovođu. Razlog: postoje poslovi nakon osnivanja DOO koje samo računovođa može da završi. Rok za izvršenje tih poslova je isti, ili sledeći dan od osnivanja, odnosno najkasnije u roku od 15 dana od datuma osnivanja DOO. U navedenom roku računovođa treba da obavi sledeće poslove:
- pripremi i podnese propisane e-poreske prijave Poreskoj upravi (PU),
- podnese propisane poreske prijave Lokalnoj poreskoj administraciji (LPA), i
- izvrši potrebne evidencija na portalu Centralnog registra obaveznog socijalnog osiguranja CROSO.
* * *
Da li Vam je potreban asistent u finansijama, računovodstvu ili pravnom sektoru?
Vaš virtuelni biznis asistent bi u prvim danima ili duže obavljao sledeće poslove:
-
- pripremao potrebne ugovore, pravilnike, odluke, račune, memorandume i slično;
- komunicirao sa računovođom, bankom, poreskom upravom i kupcima radi naplate potraživanja;
- uredio sistem za protok, kontrolu, ažuriranje i arhiviranje poslovne dokumentacije;
- asistirao u pripremi ponuda za učešće u javnim nabavkama;
- pribavljao potrebnu dokumentaciju za dobijanje poslovne vize;
- unosio sadržaj za web sajt, vršio osnovna SEO podešavanja na web sajtu;
- pomagao u organizaciji ili samostalno organizovao partnerske konferencije;
- pročitajte više o poslovima virtuelnog asistenta ovde.
PIŠITE NAM NA
office@beoecc.rs
Statusne promene kod DOO
Statusne promene kod DOO obuhvataju pripremu i podnošenje APR prijave, pripremu Odluke o promenama i pripremu novog Akta o osnivanju DOO (Odluke ili Ugovora) koji se registruje u APR. Pozovite nas za upis promena:
- naziva firme;
- delatnosti;
- sedišta;
- vlasnika ili direktora;
- povećanje ili smanjenje kapitala;
- ostalih podataka (postoji mogućnost više od 30 promena).
Brisanje firme DOO
Brisanje firme DOO je postupak koji traje duže i koji zahteva strpljenja, pribavljanje većeg broja potvrda i podnošenje istih APR-u. Našu uslugu za brisanje DOO možemo prilagoditi Vašim zahtevima. Dakle, možemo samostalno obaviti brisanje DOO u APR-u ili biti asistencija Vašem računovodstvu.