VIRTUELNA KANCELARIJA U SRBIJI, U CENTRU BEOGRADA

VIRTUELNA KANCELARIJA U SRBIJI, U CENTRU BEOGRADA

Virtuelna kancelarija u Srbiji, u centru Beograda, na opštini Stari Grad, po povoljnim cenama.

Virtuelnu adresu možete zakupiti na duži rok ili privremeno, dok ne pronađete poslovne kancelarije. U cenu zakupa virtuelne kancelarije za registraciju sedišta firme uključene su standardne usluge (skeniranje primljene pošte i slanje na vaš email i slično). Na Vaš zahtev možemo pružati dodatne administrativne usluge, kao što su obračun poreza, priprema naloga za plaćanje poreza i doprinosa za preduzetnika i slično.

VIRTUELNA KANCELARIJA U SRBIJI, U CENTRU BEOGRADA – STARI GRAD

Registracija sedišta firme na našoj adresi

11158 Beograd, Stari Grad, Ul. Visokog Stevana 10 (ugao sa Jevrejskom)

DOO – PREDUZETNICI – PAUŠALCI

Cena usluge

50 EUR/mesečno

Sedište i službena adresa za DOO ili PR, Poštansko sanduče, Obaveštenje o prijemu pošte, Skeniranje primljene pošte i dostava putem e-pošte, Slanje prispele pošte na dogovorenu adresu (preporučenom ili brzom poštom)

Dodatne usluge: Priprema naloga za plaćanje poreza i doprinosa (za preduzetnika), Obračun poreza na zakup i priprema poreske prijave (za PR i DOO).

VIrtuelna kancelarija u Beogradu

Virtuelna kancelarija u Beogradu

+ Virtuelni asistent

Takođe, uz uslugu virtuelne kancelarije možete dobiti značajne popuste kod usluga registracije firme ili preduzetnika u APR-u ili virtuelnog asistenta.

Ukoliko je potrebno, možemo u Vaše ime da preuzmemo i komunikaciju sa bankom ili Poreskom upravom. Dakle, u osnovni paket usluge zakupa naše virtuelne kancelarije za registraciju sedišta Vaše firme, u svakom trenutku možete uključiti ili isključiti usluge asistenta u računovodstvu, administraciji ili pravnoj službi. Što znači, da sa našom uslugom virtuelne kancelarije u Beogradu, imate opciju da na jednom mestu dobijete i svog računovođu ili poslovnog asistenta.

Pogledajte u nastavku našu ponudu virtuelnog asistenta, odnosno ponudu usluga dodatnih administrativnih poslova uz uslugu virtuelne kancelarije (sedišta):

Opciono: + virtuelni asistent za paušalce

već od 45 EUR/ mesečno:

Podnošenje APR registracione prijave za osnivanje, privremeno zatvaranje ili otvaranje; Podnošenje poreske prijave PPDG-1R , Podnošenje poreske prijave za zakup, Podnošenje prijave za LPA.

Mesečno preuzimanje i kontrola poreskih kartica, Evidentiranje faktura u KPO i kontrola prometa, Čuvanje poslovne dokumentacije, Priprema izlazni računa i slično

Opciono: + virtuelni asistent za DOO i preduzetnike knjigaše

već od 45 EUR/dnevno

Fakturisanje – Plaćanje putem eBanka , Priprema dopisa za poresku upravu , Priprema Zahteva za preknjiženje.

Priprema Predloga za izvršenje po osnovu verodostojne isprave, Virtuelni asistent u finansijama i pravnoj službi.

Priprema svih vrsta ugovora, odluka, pravnih akata i dr.

* * *

Pogledajte Cenovnik usluga ili detaljnije informacije o usluzi virtuelni asistent na

Pozovite nas da se dogovorimo

+381 66 338 335

ili pišite na

office@beoecc.rs

Virtuelna kancelarija uSrbiji, u centru Beograda. Usluga računovodstva i virtuelnog asistenta.

BEOECC agencija